Narkomanes Pårørende mottar ingen offentlig støtte eller andre midler. (31. mai 2009 ble vi godkjent for Grasrot)
Vi setter stor pris på all hjelp vi kan få, i form av donasjoner, hjelp, støtte osv
Kontonr: 1201 84 74768 (DnB)
Planlagt Vedlikehold
Planlagt Vedlikehold
Siden vil holde stengt i perioden:
Fredag 10 Sept. kl: 20:00 til Lørdag 11 Sept. kl:12:00.
Vil veldig gjerne rose og berømme dere foreldre og foresatte for deres innsats og varme for de som er kommet feil ut i livet. Er flott å se at foreldre står på tross av alle nedturer og skuffelser. Til alle de som forsatt sliter med barn som er under "rusens grep", dette vil gi frukter
i sin tid. For meg selv har innkluderingen og varmen fra mine nærmeste vært av enorm betydning og til slutt motivering for å ikke gi opp. En stor rose til dere alle...
Hei og takk for håpet du gir oss bare ved å fortelle litt av din historie.
Hadde en lang, god prat med ei i klassen i dag. Vi er mange så det dukker hele tiden opp nye skjebner når man kommer på tomannshånd. I møtte jeg altså på ei som hadde vært rusfri i 9 år, er 30 år nå. Ho hadde hatt foreldre som ikke ga opp og ho og mannen brukte NA aktivt fortsatt for å holde seg rusfrie.
Så jeg sa til henne at ho er en som gir meg håp.( En av de mange )Trengte å møte noen i dag, for jeg synes det er tungt å måtte være så tålmodig for tia.
Sannheten setter fri