Narkomanes Pårørende mottar ingen offentlig støtte eller andre midler. (31. mai 2009 ble vi godkjent for Grasrot)
Vi setter stor pris på all hjelp vi kan få, i form av donasjoner, hjelp, støtte osv
Kontonr: 1201 84 74768 (DnB)
Planlagt Vedlikehold
Planlagt Vedlikehold
Siden vil holde stengt i perioden:
Fredag 10 Sept. kl: 20:00 til Lørdag 11 Sept. kl:12:00.
Nøkkelordene var arbeidslæring, trygghet og sosial innlemming.
– Noe av grunnen til at dette har blitt så bra er fordi brukerne forstår hverandre. De forstår at det ikke er mulig å gå rett inn i en ni-til-fire-jobb etter å ha vært på kjøret, forklarer arbeidsleder Wibecke Årst.
Brukerne av TTV har sakte men sikkert blitt ledet tilbake i riktig spor gjennom gradvis tilvenning med arbeidslivet, mange av dem på Kafé X.
– Prosjektet ble startet for å fylle et tomrom i rehabiliteringsprosessen. Det fantes ikke aktiviteter og jobbtilbud, og det var rett og slett forventet at man skulle klare seg helt på egen hånd, forklarer Hårvik.
Vi må ta en dialog med det politiske miljøet. Prosjektet kan ikke overleve kun på prosjektstøtten. Da må det på plass en finansiering først, påpeker Hårvik.
HÅPER DETTE BLIR EN SIKKER SATSING !!!!
Sannheten setter fri
Takk til deg Rebell for å dele så mye bra her. Du er dyktig på å finne viktige artikler.
Godt å se alt som er positivt innen rusbehandling.
Nå håper jeg bare at dette ikke er et nytt prosjekt som er vellykket men ikke blir videreført. Dessverre er det noe som ser ut til å være gjennomgående med det som er positivt uvisst hvorfor.
Bente
Narkomanes Pårørende
Jeg sørget over at jeg ikke hadde sko -
til jeg møtte en mann som ikke hadde føtter.
Arabisk ordtak